همان طور که می دانید اخیرا iOS11 توسط شرکت اپل عرضه شده است و با توجه به قابلیت های جدید و تغییرات جذابی که داشته بسیاری از کاربران آیفون خود را به این نسخه از سیستم عامل آپدیت کرده اند . مقاله آموزش آپدیت آیفون به iOS11 را مطالعه نمایید . با توجه به اینکه iOS11 به تازگی عرضه شده است طبیعتا دارای باگ ها و مشکلاتی است که برخی از کاربران را آزرده کرده و قصد برگرداندن و بازگشت از iOS11 به 10را دارند . در مقاله باگ ها و مشکلات iOS11 به این مسلئه پرداختیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک آموزش دانگرید از iOS11 به iOS10 را ارائه خواهیم کرد . همچنین می توانید با خواندن مقاله " با ویژگی های iOS11 بیشتر آشنا شوید " ، با ویژگی های جدید این سیستم عامل آشنا شوید .

 

 

نحوه دانگرید iOS11 به iOS10

برای برگرداندن iOS11 به 10 مراحل زیر را دنبال کنید :


1-ابتدا به قسمت Settings گوشی خود رفته ، روی تصویر خود تپ کنید و در بخش iCloud قسمت Find my iPhone را خاموش کنید .

 


2- فایل فریمور یا همان سیستم عامل مربوط به دیوایس خود را از ipsw.me دانلود نمایید .


3- برای اینکه بازگشت از iOS11 راحت تر و بهتر انجام شود دیوایس خود را به حالت DFU Mode ببرید . برای این کار مقاله های حالت DFU در آیفون 7 و آیفون +7  و حالت DFU در آیفون های پایین تر از 7  و حالت DFU در آیفون X را مطالعه نمایید .

 

 

 

 



4- آخرین نسخه آیتونز را دانلود و نصب نمایید . سپس گوشی خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و سپس آیتونز را اجرا نمایید .


5- در سمت چپ آیتونز بر روی نام دیوایس خود کلیک کنید و در سمت راست صفحه دکمه Restore iPhone را انتخاب کنید . حال باید فایل فریموری که دانلود کرده بودیم را به آیتونز معرفی نماییم .


6- دکمه Shift کیبورد را در ویندوز و دکمه Option را در مک نگه داشته و روی Restore iPhone کلیک کنید و فایل فریموری که دانلود کرده بودید را انتخاب نمایید .

 

7- روی Restore and Update کلیک کنید تا ادامه دانگرید از iOS11 انجام شود . این مرحله ممکن است حدود ده دقیقه به طول بینجامد . با توجه به اینکه در هنگام Verify شدن فایل فریمور ، آیتونز به سرور اپل متصل می شود باید موقع ریستور حتما از وی پی ان استفاده نمایید .

 

8- در صورتی که دانگرید iOS11 به درستی انجام شده باشد در این مرحله روی دیوایس خود پیغام 'Hello' را خواهید دید و باید سایر مراحل لازم برای فعال کردن دیوایس خود را طبق دستورالعمل اپل انجام دهید .

 

 

 

 
 
 
 
 
 
منبع : آموزش دانگرید از iOS11 به iOS10 در آیفون

هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی ,مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ ,معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی هاچگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟ , حالت روح تلگرام چیست؟  , رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام , علت قطع شدن وای فای مودم چیست ؟ , چگونه اینترنت همراه اول را فعال کنیم؟ , فعال سازی اینترنت همراه ایرانسل , راهنمای تنظیمات اینترنت همراه رایتل , رفع مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز 7 , چگونه می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟ ,دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی , آموزش هارد ریست و سافت ریست ویندوز فون , نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر , راهنمای دانلود عکس از اینستاگرام , هیواتک به رفع مشکلات رایانه کمک می کند , جلوگیری از دانلود خودکار در تلگرام , راهنمای ثبت نام در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی ,راهنمای ثبت نام اینترنتی جواز کسب , راهنمای تغییر شماره تلفن تلگرام , راهنمای عضویت در کتابخانه ملی , چگونه گروه تلگرام را مخفی کنیم , راست چین کردن در اکسل و راست به چپ کردن نمودار در اکسل , پیگیری وضعیت نظام وظیفه و ورود به سامانه سخا , رفع مشکل تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در ورد , علائم خرابی پاور و تست سالم بودن پاور , فارسی کردن اعداد در ورد و اعداد فارسی در اکسل , حذف پیام ارسالی در تلگرام و حذف استیکر در بروز رسانی تلگرام , آموزش ثبت رسمی کانال تلگرام در سایت ساماندهی وزارت ارشاد , نمایش اطلاعات گوشی اندروید و اطلاعات سخت افزار گوشی , پاک کردن آدرس های تایپ شده و حذف تاریخچه مرورگر فایرفاکس ,اجرای برنامه های قدیمی در ویندوز 10 و 8 , روش های جستجو در گوگل و نحوه صحیح سرچ ,معرفی مشخصات گوشی موبایل نوکیا 6 اندرویدی , نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو ها در اینستاگرام و پاک کردن هشتگ ها ,